Αλλαγές αποτελεσμάτων αναζήτησης από τη Google

Η Google, έκανε μια από τις μεγαλύτερες αλλαγές, που έχει ποτέ κάνει στα αποτελέσματα αναζήτησης της, αυτή την εβδομάδα, η οποία είχε αμέσως αισθητή επίδραση, σε πολλές Web ιδιότητες, που βασίζονται στη μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης στον κόσμο, για να οδηγούν το "trafic" στις ιστοσελίδες τους.

Η εταιρεία, ανέφερε σε blog post αργά την Πέμπτη ότι η αλλαγή στόχο έχει να μετακινηθεί η καλύτερη ποιότητα του περιεχομένου στην κορυφή της αναζήτησης στην κατάταξη της Google και πως οι αλλαγές θα επηρεάσουν το 12% των αποτελεσμάτων της Google.

Ο Gabriel Stricker, εκπρόσωπος της Google, είπε: "Ο στόχος μας είναι απλός: να δώσουμε στους χρήστες τις πιο σχετικές απαντήσεις στα ερωτήματά τους όσο το δυνατόν γρηγορότερα». «Αυτό απαιτεί συνεχή συντονισμό των αλγορίθμων μας, ως προς το νέο περιεχόμενο - και καλό και κακό - που έρχεται on-line όλη την ώρα. Πρόσφατα έχουμε ακούσει από τους χρήστες μας πως θέλουν να βλέπουν λιγότερα χαμηλής ποιότητας sites στα αποτελέσματα μας..".

Συνήθως, οι αλλαγές στους αλγόριθμους της Google είναι τόσο "λεπτές" που λίγοι άνθρωποι τις αντιλαμβάνονται. Αλλά αυτές τις πιο πρόσφατες, θα μπορούσε κανείς, να τις δει αμέσως.

Πως να ελέγξετε τη μεταβολή: Η διεύθυνση IP 64.233.179.104 εμφανίζει τα αποτελέσματα της αναζήτησης Google, καθώς θα εμφανίζονταν πριν από την πρόσφατη αλλαγή του αλγόριθμου, σύμφωνα με πολλούς webmasters από το φόρουμ WebmasterWorld.com.

Η Google, δεν θα επιβεβαιώσει ότι αυτή η διεύθυνση IP, χρησιμοποιεί τον παλαιότερο αλγόριθμο, αλλά συγκρίνοντας τις αναζητήσεις των "trending topics" στο google.com, με τις αναζητήσεις χρησιμοποιώντας την ειδική διεύθυνση IP Google, αποκαλύπτεται, πώς η μηχανή αναζήτησης, φαίνεται τώρα να είναι ευνοϊκότερη στη μεταχείριση ορισμένων περιεχομένων.

Οι αλλαγές φαίνεται να επηρεάζουν τα λεγόμενα "content farms"ηλαδή ιστοσελίδες(sites)/blog που απλά αντιγράφουν κάποιες άλλες, αναφέροντας ή μη την αρχική πηγή), τα περισσότερα, από τα οποία συγκεντρώνουν το περιεχόμενο με βάση τους πλέον "ζητούμενους" όρους (seo words) της ημέρας. Στο παρελθόν στο εξωτερικό (όπως και στη χώρα μας), πασίγνωστες ιστοσελίδες, όπως η Demand Media, η AOL, Mahalo και η Huffington Post, έχουν κατηγορηθεί για παρόμοιες τακτικές.

Είναι φανερό λοιπόν ότι η Google με αυτή της την κίνηση ενδιαφέρεται να κρατά στο προσκήνιο την αυθεντική πηγή πληροφόρησης κι αυτό άλλους χαροποιεί και άλλους δυσαρεστεί. Το συγκεκριμένο θέμα όμως είναι ένα συνεχές "παιχνίδι" κριτηρίων με ασαφή στόχους το οποίο έχει πολλούς παίκτες και ακόμα περισσότερα συμφέροντα...

Δημοσίευση σχολίου