Δύναμη κρούσης Α.Μεσογείου με δέκα πολεμικά και δύο βοηθητικά δημιουργεί η Ρωσία με λιμάνια σε Ελλάδα και Κύπρο!

Μόνιμη δύναμη η οποία θα ανέρχεται σε δέκα πολεμικά πλοία,  δύο βοηθητικά και πιθανότατα θα υπάρχει ανάμεσα στα πολεμικά και ένα συμβατικό υποβρύχιο συντάσσει ως Δύναμη κρούσης Α.Μεσογείου η Ρωσία με λιμάνια σε Ελλάδα και Κύπρο!Λιμάνια της Ελλάδας της Κύπρου και της Συρίας θα χρησιμοποιεί ως βάσεις η δύναμη κρούσης του ρωσικού Στόλου της Α.Μεσογείου η οποία από τα μέσα του καλοκαιριού θα εγκατασταθεί μόνιμα στην περιοχή.

Αυτή την στιγμή στο λιμάνι του Νοβοροσίσκ στην Μαύρη Θάλασσα εκτελούνται εργασίες για την δημιουργία κέντρου διοίκησης, επικοινωνιών και ελέγχου, αλλά και λογιστικής υποστήριξης της δύναμης κρούσης του ρωσικού Ναυτικού "η οποία θα εγκατασταθεί μόνιμα στη Μεσόγειο για την προστασία των εκεί ρωσικών συμφερόντων" όπως δήλωσε ο αρχηγός του στόλου, ναύαρχος Βίκτορ Τσιρκόφ.

Πιο αναλυτικά, "ο υπουργός Άμυνας έδωσε διαταγή να συγκροτηθεί δύναμη κρούσης η οποία θα εγκατασταθεί και θα περιπολεί μόνιμα στη Μεσόγειο" σύμφωνα με δηλώσεις του Ρώσου ναύαρχου την Τρίτη. " Έχουμε ήδη αρχίσει να εκτελούμε τη διαταγή" πρόσθεσε ο ίδιος χωρίς ωστόσο να προσδιορίσει την ημερομηνία μετακίνησης της ναυτικής μοίρας προς την εν λόγω θαλάσσια περιοχή.
Η μόνιμη δύναμη θα ανέρχεται σε δέκα πολεμικά πλοία και δύο βοηθητικά. Πιθανότατα θα υπάρχει ανάμεσα στα πολεμικά και ένα συμβατικό υποβρύχιο.

Ο Ρώσος υπουργός Αμυνας Σεργκέι Σοϊγκιού, μιλώντας για το ίδιο ζήτημα τόνισε ότι η Ρωσία "έχει τώρα τη δυνατότητα να συγκροτήσει και να διατηρήσει μια δύναμη κρούσης" στη Μεσόγειο.
"Αποδείξαμε με την επιτυχία των ναυτικών ασκήσεων στη Μαύρη Θάλασσα και στη Μεσόγειο, στα οποία είχαν λάβει μέρος σκάφη του στόλου της Βαλτικής, της Μαύρης Θάλασσας, του Βορρά και του Ειρηνικού Ωκεανού, βομβαρδιστικά της στρατηγικής Αεροπορίας καθώς και πεζοναύτες ότι μπορούμε πλέον να εκτελέσουμε συνδυασμένες επιχειρήσεις μακριά από τις μητροπολιτικές βάσεις μας, για πρώτη φορά μετά από 20 χρόνια", είπε ο υπουργός.

Σε ότι αφορά τον ελληνικό χώρο τα λιμάνια του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης, θεωρούνται οι πρώτες επιλογές, ενώ δεν αποκλείεται να υπάρξει ενδιαφέρον και για το Νεώριο της Σύρου.

Πηγή 
Δημοσίευση σχολίου